Logopedie

Obs De Sleutel heeft logopedie op school. De logopedie wordt verzorgd door logopediepraktijk Oetara uit Veendam, kan onder of buiten schooltijd plaatsvinden en is toegankelijk voor leerlingen van obs De Sleutel en voor kinderen van buiten de school.

Dit is fijn voor alle partijen!!

De school is voor de ouders en de kinderen bekend terrein, dus zijn ze na de behandeling vlot weer terug in de les.

De screening van de kinderen wordt, zoals gebruikelijk, op school gedaan door de GGD. Mocht uit de screening blijken dat een kind logopedie nodig heeft, dan kan dat bij Oetara.

Door de aanwezigheid van Oetara in onze school is er sprake van korte lijntjes, kunnen we snel bij de praktijk terecht voor advies en onderzoek.

Voor informatie kunt u terecht op school of zelf rechtstreeks contact opnemen met het centrale nummer van de praktijk via de website www.oetara.nl of telefonisch 0598-620978 /0599-651494 /0596-611111 (Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 09.00u t/ m 13.00u. Op overige tijdstippen kunt u een bericht achterlaten, u wordt dan teruggebeld).