Voorschool de Sleutel

Stichting Prokino verzorgt de voorschool op Obs De Sleutel. Wij bieden kleinschalige peuteropvang voor reguliere kinderen en voor kinderen met een VVE indicatie.

De peuters maken al echt deel uit van de school. We spelen samen met de kleuters buiten en zullen elkaar ook regelmatig opzoeken in de klas. Op deze manier is de stap naar groep 1 een stuk minder groot.

Kinderen zonder VVE indicatie zijn welkom vanaf 2 jaar. Kinderen met VVE indicatie vanaf 2,5 jaar. VVE kinderen zijn welkom op maandag t/m donderdag van 8.30-12.30 uur (16 uur in totaal). De reguliere kinderen komen op maandag en dinsdag van 8.30-12.30 en op donderdag van 8.30-11.30 uur (11 uur in totaal).

Ouders hebben recht op kinderopvangtoeslag of een tegemoetkoming van de gemeente.

Wil je meer weten of eens een kijkje nemen op de peutergroep? Bel dan met 0598-617540 of stuur een mailtje naar planningveendam@prokino.nl

Aanmelden kan via de website www.prokino.nl